Tajemnica powodzenia

11:35

Każdy z nas ma kompleksy! Nie ma co się oszukiwać, że tak nie jest. Osoby, które są atrakcyjne wizualnie mają co prawda trochę łatwiej, bo zawsze postrzegane są jako mądrzejsze, bardziej zdolne i miłe, niż przeciętniacy i brzydale. Dlaczego? To, co jest piękne, wydaje nam się ponadprzeciętne, lepsze, dlatego podczas pierwszego spotkania osoby atrakcyjne zazwyczaj zyskują. 

Wygląd zewnętrzny, to jednak tylko powłoka, ważniejsze jest wnętrze. Kiedy zaś lubimy samych siebie, to nasze wnętrze współgra z tym, co na zewnątrz i właśnie wtedy powstaje twór idealny, żyjący w zgodzie z samym sobą. I są na to dowody!

Ostatnio zastanawiałam się na czym polega fenomen jednej z moich uroczych koleżanek. Znam osobiście kilku mężczyzn, którzy stracili dla niej głowę. Dlaczego tak się dzieje, że niektóre kobiety roztaczają wokół siebie jakąś magiczną aurę, która tak działa na mężczyzn? Biorąc pod uwagę tę koleżankę rozkładam to na czynniki pierwsze. Jest ładna, ale nie jest klasyczną pięknością. Jest zgrabna, ale nie posiada idealnej figury i nóg do szyi. Ma natomiast w sobie wdzięk i naturalny seksapil. Gdy zapytałam ją: Co Ty takiego w sobie masz, że mężczyźni za Tobą szaleją? - Odpowiedziała mi krótko: Po prostu jestem sobą! Oto i cała tajemnica!

A czy Ty jesteś sobą? Czy znasz swoje zalety, mocne strony i cechy za które ludzie Cię cenią i lubią? Czy, aby na pewno to, jak postrzegasz siebie jest adekwatne z tym, co sądzą o Tobie inni?

Proponuję ciekawą zabawę, którą ostatnio przeprowadziłam sama na sobie. Niektórzy z Was być może nawet brali w niej udział… Zapytałam kilku swoich znajomych:

Z czym Ci się kojarzę?
W czym jestem najlepsza?
W czym pomagam?

Wyniki były zaskakujące. Oprócz tego, że dowiedziałam się o sobie kilku ciekawych rzeczy, to jeszcze się dowartościowałam. Okazało się, że niektórzy postrzegają mnie trochę inaczej, niż się spodziewałam. Wiem też już nad czym powinnam popracować, aby uwydatnić cechy na których mi zależy.

Myślę, że takie ćwiczenie przyda się każdemu. Szczególnie zaś tym osobom, które wciąż wiedzą o sobie za mało i potrzebują wskazówek, które pozwolą im zawsze BYĆ SOBĄ!


Podobne artykuły

0 komentarze

Autor

Moje zdjęcie
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wieloletniej pracy w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM, która współpracuje z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, produkcji festiwali i koncertów, eventów oraz marketingu i PR w nowych mediach. Trener biznesu i coach marki osobistej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie budowania marki osobistej, kreowania wizerunku, komunikacji, public relations i etykiety w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?” oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes, “Forum Logopedy”, “KoBBieciarnia Beauty&the Business”.

Copyright

Copyright. Alina Stasiak 2014-2017. All Rights Reserved.

Wszelkie materiały zamieszczone w niniejszym serwisie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Portal zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z serwisu pod warunkiem podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu źródła wraz z nazwiskiem autora tekstu. Dziękuję!

Kontakt

Jeśli masz do mnie pytania, sugestie lub propozycję współpracy, czekam na wiadomość od Ciebie!

Alina Stasiak

Agencja IMAGE TEAM

tel. 668 557 525

mail: alina.stasiak@interia.pl