photo. Hong Jang Hyun for Variety (https://variety.com/2020/music/asia/bts-fans-army-music-industry-1234786977/?cx_testId=49&cx_testVariant=cx_1&cx_artPos=0#cxrecs_s) „You can call me artist. You can call me idol (…)” everyone who likes K-POP knows this popular BTS song „IDOL”. Is the K-POP singer and dancer a true artist or only an idol? This question you might ask yourself especially when you don't live in South Korea and when you don’t understand specific culture of Asia....
W świecie wielu podobnych marek, tylko umiejętne podkreślenie swojej wyjątkowości, pozwoli nam wyróżnić się spośród innych nam podobnych. Tylko wówczas ludzie będą mogli od razu skojarzyć osobę z jej unikalnymi cechami i osiągnięciami.Warto zacząć od określenia tego, w czym jesteśmy najlepsi i co chcemy komunikować otoczeniu, a potem opakować swoją markę w oryginalne i jedyne w swoim rodzaju opakowanie. Na to opakowanie będą...
Pamiętacie zabawę „połącz kropki”? Chociaż na obrazku aby zobaczyć Supermana w całej okazałości trzeba połączyć wszystkie punkty, to nasz mózg zanim to zrobimy, już widzi go jako całość. Zachodzi bowiem zjawisko zwane procesem domknięcia, który polega na tym, że widzimy kształty jako całość, pomimo niewielu punktów odniesienia. Na podobnej zasadzie jak w zabawie w łączenie kropek, ludzie tworzą nasz wizerunek w swoich...
Słowa „sukces” i „porażka” od razu oceniają człowieka. Lepiej zacząć mówić o swoich mocnych i słabych stronach. Sukces oznacza, że jesteś sprawny, kompetentny, masz powody do zadowolenia z siebie; porażka natomiast oznacza, że w jakiś sposób niedomagasz. Co więcej, sukces bardzo często oznacza „więcej” lub „lepiej” niż inni, a porażka, że to inni cię wyprzedzili. Wolę mówić o słabych i mocnych stronach. O...
Fot. https://www.instagram.com/emanovation/ 👉Czy wiesz, że nasze ubrania wpływają na postrzeganie naszych kompetencji, a osoba ubrana w dobrej jakości markowe ubrania jest postrzegana jako bardziej kompetentna, niż osoba w dżinsach? 💎W artykule opublikowanym w "Nature Human Behaviour" z marca 2020 r. autorzy Oh, Shafir i Todorov z New York University i Princeton University przedstawiają wyniki badań dotyczących tego, w jaki sposób wskazówki dotyczące statusu...
Kiedy już wiesz o sobie znacznie więcej i znasz swoje atuty, teraz przyszedł czas na zrobienie audytu tego, jak postrzegają cię inni. To ważny krok w planowaniu strategii własnej marki, ponieważ bez wiedzy na temat opinii otoczenia, nasz plan nie będzie obiektywny. Jeśli dopiero zaczynasz budowanie swojej marki osobistej i wizerunku, sprawdź jak odbiera cię twoje otoczenie. Co mówią o tobie przyjaciele i...
fot. @Bangtan.official/Facebook Kiedy znajdujesz i poznajesz BTS, chcesz być ich częścią. Częścią zespołu, a właściwie nie tyle zespołu co grupy ludzi, którzy wspierają się i dobrze bawią w swoim towarzystwie, a na dodatek są utalentowani i pełni pasji. Każdy przecież chciałby mieć takich przyjaciół, a nawet zostać ósmym członkiem BTS. Czy zatem muzyka nie jest w tym wszystkim najważniejsza? Oto historia siedmiu chłopaków...