07:20

Prawie miesiąc po premierze mojej pierwszej książki, muszę przyznać że owszem to wspaniałe i wzruszające uczucie, gdy można dotknąć jej kartek i poczuć zapach papieru. Jednak jeszcze więcej satysfakcji dają opinie osób, które na nią czekały i przeczytały z zainteresowaniem i przyjemnością. Opinie moich czytelników, którzy znaleźli w książce inspiracje i wskazówki dotyczące tego w jaki sposób dbać o własny wizerunek i markę osobistą. O takich odbiorców właśnie mi chodziło, to dla nich napisałam tę książkę z nadzieją, że dzięki przystępnemu językowi i formie, chętnie przeczytają ją nawet osoby, dla których te tematy nie miały dotychczas żadnego znaczenia.

Jest mi jeszcze bardziej miło, gdy okazuje się, że książka trafia do osób, które znalazły w niej wskazówki co zrobić, aby ich kariera nabrała rozpędu.
Osób, które już są lub planują stać się rozpoznawalnymi osobami publicznymi i zdają sobie sprawę z tego, że ich wizerunek i marka osobista są w tym przypadku bardzo istotne i nie można zostawić ich samych sobie. Jestem przekonana, że przykłady znanych osób ze świata show-biznesu, muzyki, sztuki, sportu i polityki, które znajdziecie w książce będą z jednej strony inspiracją, a z drugiej przestrogą przed tym jakich błędów nie popełniać.

Nie chciałam, aby ta ksiażka pełna historii bawnych osobowości składała się tylko z liter i zdań. Wiedziałam też, że zdobycie zdjęć ludzi z pierwszych stron gazet i zgody na ich użycie nie będzie łatwe, dlatego poprosiłam młodą, zdolną artystkę malarkę i graficzkę Justynę Sołowiej o przygotowanie kilku ilustracji do książki. Każda z ilustracji to znana twarz ale pokazana z zupełnie innego punktu widzenia, punktu widzenia artystki. Justyna nadała im oryginalną formę przywodzącą na myśl tatuaże z kolorowymi emocjami.

Każda opinia o książce jest dla mnie ważna i cenna, dlatego proszę, abyście dzielili się ze mną swoimi refleksjami po jej przeczytaniu. Książka dostępna jest w wielu księgarniach internetowych oraz na stronie Wydawnictwa Słowa i Myśli: http://www.slowaimysli.pl/index.php/nowosci-wydawnicze/droga-do-gwiazd.html

Czekam na Wasze recenzje i pozdrawiam!
Alina Stasiak

Podobne artykuły

8 komentarze

  1. Gratuluję wydania swojej książki! Muszę się z nią koniecznie zapoznać. Zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno będzie ciekawą inspiracją do dalszego rozwoju ;-)

      Usuń
  2. Gratuluję wydania książki :) Tematycznie jeszcze nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To książka dla każdego kto chce zadbać o własny wizerunek i markę osobistą.

      Usuń
  3. Wydanie własnej ksiażki to usi być niesamowite uczucie <3 Moje gratulację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rzeczywiście, własna książka na półce, to spełnienie marzenia.

      Usuń
  4. W pewnym momencie nadchodzi okres na budowanie domu to wtedy tak naprawdę nic innego nas nie interesuje. Osobiście chętnie zapoznaje się z artykułami https://motobudowa.pl/category/budowanie-domu/ czego potrzebuję, aby wybudować mój dom. W mojej sytuacji tego typu porady się sprawdziły i teraz mogę stwierdzić, iż wiem już więcej na temat budownictwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Autor

Moje zdjęcie
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wieloletniej pracy w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM, która współpracuje z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, produkcji festiwali i koncertów, eventów oraz marketingu i PR w nowych mediach. Trener biznesu i coach marki osobistej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie budowania marki osobistej, kreowania wizerunku, komunikacji, public relations i etykiety w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?” oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes, “Forum Logopedy”, “KoBBieciarnia Beauty&the Business”.

Copyright

Copyright. Alina Stasiak 2014-2017. All Rights Reserved.

Wszelkie materiały zamieszczone w niniejszym serwisie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Portal zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z serwisu pod warunkiem podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu źródła wraz z nazwiskiem autora tekstu. Dziękuję!

Kontakt

Jeśli masz do mnie pytania, sugestie lub propozycję współpracy, czekam na wiadomość od Ciebie!

Alina Stasiak

Agencja IMAGE TEAM

tel. 668 557 525

mail: alina.stasiak@interia.pl