Być kobietą, być kobietą...

01:45



 
fot: Mana Manowska




Jestem kobietą i nikomu nie muszę tego udowadniać. Nie muszę udawać, że jestem bardziej seksi, niż jestem – bo jestem. Nie muszę udawać, że jestem bardziej delikatna i wrażliwa niż jestem, bo taka jestem. Nie muszę udawać, że jestem bardziej niezależna i pewna siebie niż jestem, … bo nie zawsze taka jestem.

Nie muszę obnosić się z opinią, że mężczyźni są gorsi, bo nie są. Są inni i czasami zupełnie inaczej patrzymy na świat, ale bez nich byłoby na nim dużo bardziej nudno i trudno. Nie jestem feministką.

Mam przy boku mężczyznę, w którego oczach mogę się codziennie przeglądać. To jego miłość i przyjaźń dają mi poczucie spełnienia w roli kobiety, przyjaciółki, matki, żony… Przy nim jestem sobą.

Kiedy chcę - zakładam wysokie obcasy. Kiedy chcę - maluję się mocniej. Kiedy chcę – przykrywam złe myśli ciepłym kocem i spędzam cały dzień nad dobrą książką. Kiedy chcę – płaczę, bo tak czuję.

Jestem kobietą i nikomu nie muszę tego udowadniać…

Podobne artykuły

1 komentarze

  1. Dziwne, zawsze uważałam, że feminizm to właśnie bycie panią swojego życia. :) Alino wszystko to, co napisałaś wyżej świadczy o tym, że jesteś feministką. To nie partia, do której się zapisujesz, to poglądy. Feministki nie uważają, że mężczyźni są gorsi, uważają, że kobiety są im równe pod względem prawa. Nie wiem dlaczego tak wiele kobiet wypiera się feminizmu, choć całe ich życie jest spójne z założeniami feministycznymi.Feminizm to wolność wyboru, decydowanie i równe możliwości.

    OdpowiedzUsuń

Autor

Moje zdjęcie
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wieloletniej pracy w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM, która współpracuje z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, produkcji festiwali i koncertów, eventów oraz marketingu i PR w nowych mediach. Trener biznesu i coach marki osobistej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie budowania marki osobistej, kreowania wizerunku, komunikacji, public relations i etykiety w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?” oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes, “Forum Logopedy”, “KoBBieciarnia Beauty&the Business”.

Copyright

Copyright. Alina Stasiak 2014-2017. All Rights Reserved.

Wszelkie materiały zamieszczone w niniejszym serwisie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Portal zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z serwisu pod warunkiem podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu źródła wraz z nazwiskiem autora tekstu. Dziękuję!

Kontakt

Jeśli masz do mnie pytania, sugestie lub propozycję współpracy, czekam na wiadomość od Ciebie!

Alina Stasiak

Agencja IMAGE TEAM

tel. 668 557 525

mail: alina.stasiak@interia.pl