W świecie wielu podobnych marek, tylko umiejętne podkreślenie swojej wyjątkowości, pozwoli nam wyróżnić się spośród innych nam podobnych. Tylko wówczas ludzie będą mogli od razu skojarzyć osobę z jej unikalnymi cechami i osiągnięciami.
Warto zacząć od określenia tego, w czym jesteśmy najlepsi i co chcemy komunikować otoczeniu, a potem opakować swoją markę w oryginalne i jedyne w swoim rodzaju opakowanie. Na to opakowanie będą się składały oczywiście twoje unikalne cechy i talenty, ale także pomysł na wygląd zewnętrzny, który zapadał będzie w pamięci odbiorców. Oczywiście nie musi to być od razu diametralna zmiana tego, jak wyglądasz obecnie, ale warto dodać do swojego codziennego image nawet jakiś drobny element, który będzie twoim wyróżnikiem. Pamiętasz zapewne czerwony kolor włosów Michała Wiśniewskiego, muchę pod szyją Janusza Korwin – Mikkego, czy nawet broszkę premier Beaty Szydło. To właśnie o takie wyróżniki chodzi, o coś w twoim wyglądzie zewnętrznym lub w garderobie, co będzie przywodziło na myśl właśnie ciebie.