Kto lubi wskakiwać do Pudełka Nicości?

06:45



Ostatnio obiecałam komuś, że w następnym wpisie wyjaśnię trochę, jak to jest z tymi mężczyznami i oczywiście obietnicy dotrzymuję. Czy Wam drogie panie też się to zdarza, że Wasz mąż lub partner ciągle czegoś szuka? Jak nie kluczyków w szufladzie, to masła w lodówce! Mimo iż, to czego szuka czasem leży mu przed samym nosem, on tego nie widzi. Wystarczy jednak, że ty podejdziesz do tej samej lodówki i znajdujesz masło od razu. Jak to jest? 

Wyjaśnienie okazuje się zupełnie proste i naprawdę nie warto denerwować się z tego powodu, bo nasza druga połowa wcale nie robi nam na złość. Wszystkiemu winna natura, która przystosowując ludzi do życia, obdarzyła nas trochę innym sposobem patrzenia na rzeczywistość. Mężczyźni od zarania dziejów musieli polować na zwierzynę i chronić swoje rodziny przed niebezpieczeństwem, w czym pomocny był lunetowy sposób widzenia. Dzięki niemu mężczyźni doskonale widzą to, co znajduje się przed nimi w dużej odległości. Większość z nich jest natomiast znacznie mniej sprawna w widzeniu obwodowym, dzięki któremu zaś kobiety widzą dokładnie to, co znajduje się w niewielkiej odległości. Kobiety swoim wzrokiem obejmują nawet to, na co wydawałoby się, że w danej chwili nie patrzą. Dlatego też, mimo iż tak samo jak mężczyźni lustrujemy dokładnie interesujących nas osobników płci przeciwnej, oni nie są w stanie tego zauważyć, bo patrząc im w oczy, widzimy także inne części ich ciała. Mężczyźni mają tutaj niestety mniejsze pole do popisu i dlatego, kiedy patrzą na interesującą ich kobietę ich wzrok biega po różnych, atrakcyjnych częściach jej ciała. Niektórym kobietom może się to nie spodobać i afera gotowa, bo przecież świntuch jeden z drugim „maca” ją wzrokiem. Ech, biedni panowie ;-)

Wszystkim, którzy chcą poznać płeć przeciwną trochę lepiej polecam także genialny filmik, dotyczący różnic w mózgu kobiety i mężczyzny. Czasem naprawdę zazdroszczę panom tego Pudełka Nicości, do którego potrafią uciec przed wszystkimi zmartwieniami i stresami. My kobiety, ciągle o czymś myślimy i nie potrafimy wyłączyć nawet na chwilę tego pociągu myśli, pędzącego przez naszą głowę. 


Różnice między płciami, to fascynujący temat i nie ma się tu co obrażać na naturę, że uczyniła nas tak różnymi. Przecież to właśnie dzięki temu jest na tym świecie naprawdę ciekawie!



Podobne artykuły

0 komentarze

Autor

Moje zdjęcie
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wieloletniej pracy w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM, która współpracuje z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, produkcji festiwali i koncertów, eventów oraz marketingu i PR w nowych mediach. Trener biznesu i coach marki osobistej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie budowania marki osobistej, kreowania wizerunku, komunikacji, public relations i etykiety w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?” oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes, “Forum Logopedy”, “KoBBieciarnia Beauty&the Business”.

Copyright

Copyright. Alina Stasiak 2014-2017. All Rights Reserved.

Wszelkie materiały zamieszczone w niniejszym serwisie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Portal zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z serwisu pod warunkiem podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu źródła wraz z nazwiskiem autora tekstu. Dziękuję!

Kontakt

Jeśli masz do mnie pytania, sugestie lub propozycję współpracy, czekam na wiadomość od Ciebie!

Alina Stasiak

Agencja IMAGE TEAM

tel. 668 557 525

mail: alina.stasiak@interia.pl