Rozwiń swoje zwoje i zdobywaj szczyty!

07:13



Uczę się, szkolę, bo uważam, że jestem wciąż zbyt “głupia”, a potem dowiaduję się przypadkiem, że moje szkolenie jest ciekawe, ale “zbyt mądre”! Tylko co to właściwie oznacza? Jak to jest z tą mądrością i rozwojem? Czy jest jakiś moment w życiu, gdy możemy przestać się rozwijać i uczyć?

Ostatnio kilkakrotnie miałam okazję uczestniczyć w różnego rodzaju “babskich” konferencjach, spotkaniach i imprezach. Bez względu na to, czy można było w nich uczestniczyć bezpłatnie, czy też trzeba było zapłacić za bilet, z frekwencją bywało różnie. Niektóre okraszone były stoiskami z kosmetykami, biżuterią, torebkami, inne związane były wyłącznie z rozwojem intelektualnym i duchowym, ale na żadnych tłumów nie było. Czy to  błąd organizatorów, czy może po prostu rozwój osobisty nie jest dla nas taki ważny? 

Wpadając w wir małżeństwa, macierzyństwa, rodziny, pracy, zapominamy o sobie. Nasze marzenia spychamy na dalszy plan, na jakąś daleką przyszłość, która kiedyś nastąpi. A jeśli nigdy nie nastąpi? Co jeśli boskie plany będą inne, niż nasze? Jeśli nie zdążymy poznać siebie, swoich możliwości, nacieszyć się swoimi pasjami i wejść na swój własny szczyt? Do kogo bedziemy mieć wówczas pretensje? 
 
Oglądałam ostatnio w kinie film “Bogowie” i nawet jeśli postać prof. Zbigniewa Religi jest tam w jakiś sposób przerysowana, to po wyjściu z kina czułam zazdrość. Człowiek ten doskonale pasował do archetypu marki - buntownika, który spełnia swoje marzenia i dąży do celu nie zważając na opinie innych i przeciwności losu, które piętrzą się wokół. To się nazywa charyzma! 

Każdy z nas ma prawo do bycia sobą i spełniania swojej życiowej misji, oczywiście jeśli ją w sobie odnajdzie! Żeby odnaleźć w sobie prawdziwe JA , trzeba jednak na chwilę się zatrzymać, znaleźć czas dla siebie i swojego rozwoju osobistego. Bez niego będziemy tylko realizatorami cudzych marzeń, czyichś oczekiwań i pragnień. Nie będzie w tym NAS! 

Jest tyle wspaniałych ról życiowych do zagrania, tyle marek osobistych do nazwania. Ja na przykład od wczoraj rozmyślam, którą z nich jestem? Zgodnie z 12 archetypami marki mogę być: BUNTOWNIKIEM jak Zbigniew Religa, TWÓRCĄ, BOHATEREM, CZARODZIEJEM, ZWYKŁYM CZŁOWIEKIEM, NIEWINIĄTKIEM, BŁAZNEM, KOCHANKIEM, WŁADCĄ, MĘDRCEM, ODKRYWCĄ czy OPIEKUNEM. Ciągle jeszcze się nad tym zastanawiam i  próbuję znaleźć najlepszą dla siebie wizję mojej marki osobistej. A Ty? Którym z archetypów marki jesteś lub chciałbyś być? 



Podobne artykuły

0 komentarze

Autor

Moje zdjęcie
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wieloletniej pracy w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM, która współpracuje z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, produkcji festiwali i koncertów, eventów oraz marketingu i PR w nowych mediach. Trener biznesu i coach marki osobistej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie budowania marki osobistej, kreowania wizerunku, komunikacji, public relations i etykiety w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?” oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes, “Forum Logopedy”, “KoBBieciarnia Beauty&the Business”.

Copyright

Copyright. Alina Stasiak 2014-2017. All Rights Reserved.

Wszelkie materiały zamieszczone w niniejszym serwisie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Portal zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z serwisu pod warunkiem podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu źródła wraz z nazwiskiem autora tekstu. Dziękuję!

Kontakt

Jeśli masz do mnie pytania, sugestie lub propozycję współpracy, czekam na wiadomość od Ciebie!

Alina Stasiak

Agencja IMAGE TEAM

tel. 668 557 525

mail: alina.stasiak@interia.pl