Przeciętność jest łatwa.

08:06

Jakich lubisz ludzi? Z kim spędzasz czas? Na pewno cenisz ludzi z pasją, oryginalnymi zainteresowaniami i ciekawym spojrzeniem na świat. Takie osoby wnoszą w nasze życie jakieś nowe, ciekawe wartości. Fascynują nas tym, jacy są. Może swoim wyglądem? Może przekonaniami i ideami, których bronią? Może po prostu spójnością swojej osobowości?

Przeciętniacy raczej ci nie zaimponują! Brak pomysłu na siebie. Bierne godzenie się z tym, co narzuca nam otoczenie. Bezmyślne podporządkowywanie się temu, czego oczekuje od nas inni. Rezygnowanie z kreatywności na rzecz rutyny, która przecież jest mniej skomplikowana i nie wymaga myślenia. Po co się przemęczać? Lepiej pójść na łatwiznę.

Przeciętność jest łatwa. Oryginalność i wyróżnianie się w tłumie wymaga ciągłego rozwoju i zastanowienia nad tym, dlaczego jesteśmy tacy, jacy jesteśmy. Osoby, które znają swoją wartość i są spójne w tym co mówią i robią, nie uważają tego jednak za zbyt ciężką pracę. Bycie sobą sprawia im przecież przyjemność!

Reklama bez pokrycia coraz gorzej się sprzedaje! Wszyscy chcemy wartości i emocji, a nie pustych haseł reklamowych i pięknych obrazków. Tak dzieje się w świecie biznesu. Firmy wiedzą już, że sama reklama już nie sprzeda produktu. Musi iść za nią oryginalność, wartość i spełnienie oczekiwań klienta.

Rozejrzyj się wokół. Na pewno są tam ludzie, do których wszyscy lgną. Którzy mają wokół siebie wianuszek zawsze im życzliwych. Przyjrzyj się im dokładnie. Jak rozmawiają, o czym opowiadają, jak się zachowują? Może będą dla Ciebie inspiracją i wskażą prostą drogę do pokazania tego, co w Tobie najlepsze, najciekawsze i warte podkreślenia?

A jak jest z Tobą? Jeśli jesteś „przeciętniakiem” nie możesz liczyć na zbyt wiele. Tłum takich samych jak ty wchłonie Cię i nikt tego nawet nie zauważy. Będziesz elementem masy, bylejakości i zwyczajności. Czy na pewno tego chcesz?


Podobne artykuły

0 komentarze

Autor

Moje zdjęcie
PR Manager oraz specjalista w zakresie budowania wizerunku i marki osobistej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Pracuje z muzykami, artystami, ekspertami i osobami publicznymi oraz markami firm. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wieloletniej pracy w mediach, agencjach reklamowych oraz firmach korporacyjnych. Właściciel Agencji IMAGE TEAM, która współpracuje z osobami publicznymi i artystami w zakresie managementu artystycznego, produkcji festiwali i koncertów, eventów oraz marketingu i PR w nowych mediach. Trener biznesu i coach marki osobistej. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie budowania marki osobistej, kreowania wizerunku, komunikacji, public relations i etykiety w biznesie. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Autorka książki „Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?” oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes, “Forum Logopedy”, “KoBBieciarnia Beauty&the Business”.

Copyright

Copyright. Alina Stasiak 2014-2017. All Rights Reserved.

Wszelkie materiały zamieszczone w niniejszym serwisie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

Portal zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z serwisu pod warunkiem podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu źródła wraz z nazwiskiem autora tekstu. Dziękuję!

Kontakt

Jeśli masz do mnie pytania, sugestie lub propozycję współpracy, czekam na wiadomość od Ciebie!

Alina Stasiak

Agencja IMAGE TEAM

tel. 668 557 525

mail: alina.stasiak@interia.pl