Jakich lubisz ludzi? Z kim spędzasz czas? Na pewno cenisz ludzi z pasją, oryginalnymi zainteresowaniami i ciekawym spojrzeniem na świat. Takie osoby wnoszą w nasze życie jakieś nowe, ciekawe wartości. Fascynują nas tym, jacy są. Może swoim wyglądem? Może przekonaniami i ideami, których bronią? Może po prostu spójnością swojej osobowości?
Przeciętniacy raczej ci nie zaimponują! Brak pomysłu na siebie. Bierne godzenie się z tym, co narzuca nam otoczenie. Bezmyślne podporządkowywanie się temu, czego oczekuje od nas inni. Rezygnowanie z kreatywności na rzecz rutyny, która przecież jest mniej skomplikowana i nie wymaga myślenia. Po co się przemęczać? Lepiej pójść na łatwiznę.
Przeciętność jest łatwa. Oryginalność i wyróżnianie się w tłumie wymaga ciągłego rozwoju i zastanowienia nad tym, dlaczego jesteśmy tacy, jacy jesteśmy. Osoby, które znają swoją wartość i są spójne w tym co mówią i robią, nie uważają tego jednak za zbyt ciężką pracę. Bycie sobą sprawia im przecież przyjemność!
Reklama bez pokrycia coraz gorzej się sprzedaje! Wszyscy chcemy wartości i emocji, a nie pustych haseł reklamowych i pięknych obrazków. Tak dzieje się w świecie biznesu. Firmy wiedzą już, że sama reklama już nie sprzeda produktu. Musi iść za nią oryginalność, wartość i spełnienie oczekiwań klienta.
Rozejrzyj się wokół. Na pewno są tam ludzie, do których wszyscy lgną. Którzy mają wokół siebie wianuszek zawsze im życzliwych. Przyjrzyj się im dokładnie. Jak rozmawiają, o czym opowiadają, jak się zachowują? Może będą dla Ciebie inspiracją i wskażą prostą drogę do pokazania tego, co w Tobie najlepsze, najciekawsze i warte podkreślenia?
A jak jest z Tobą? Jeśli jesteś „przeciętniakiem” nie możesz liczyć na zbyt wiele. Tłum takich samych jak ty wchłonie Cię i nikt tego nawet nie zauważy. Będziesz elementem masy, bylejakości i zwyczajności. Czy na pewno tego chcesz?